עסקיםשיווק דיגיטלי

שיטות להגברת מכירות של אתרי מסחר אלקטרוני

איך מגבירים מכירות של אתרי מסחר אלקטרוני ? היא שאלה שכיחה מאד כיום.

אם יש לכם חנות וירטואלית זה מצוין. אז אתם כבר יודעים שהיום יותר ויותר אנשים קונים דרך הרשת והמגמה הזו רק תלך ותתחזק ככל שיעבור הזמן. אבל גם אם השקעתם בבניית חנות מעוצבת וגם אם רכשתם סחורה, אף אחד לא מבטיח לכם שייכנסו לחנות.

יותר מזה, יכול להיות שיש לכם כבר חנות אבל היא לא מוכרת מספיק… אז הנה כמה טיפים על הגברת מכירות, איך מכניסים יותר גולשים לחנות ואיך מגדילים מכירות.

הגדלת כמות הכניסות

הגברת מכירות באתרי מסחר מתחילה עם הגדלת כמות הכניסות לחנות, אבל לא רק הגדלה של כמות הגולשים אלא הגדלה של כמות הגולשים הרלוונטיים. זה אומר שאתם צריכים לעשות קידום אורגני, קידום של ביטויים שרלוונטיים לחנות שלכם כך שהם יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל. הגברת מכירות באמצעות קידום אורגני היא ריצה למרחקים ארוכים, מה שאומר שהיא לוקחת זמן אבל היא משתלמת. ברגע שהביטויים הללו יתקדמו עם הזמן, אתם תיראו עוד ועוד גולשים ועוד ועוד מכירות באתר.

איך עושים את זה? יש לא מעט פעולות שאפשר לעשות בתוך האתר ומחוצה לו. בתוכו, אפשר לכתוב תגית תיאור ותגית כותרת כדי שגוגל יידע בקלות רבה יותר מה יש בכל עמוד. כדאי מאוד גם לעדכן את החנות בתוכן רלוונטי מה שאומר טיפים, מאמרים ותכנים אחרים רק חשוב שהם יכללו את ביטויי החיפוש. כדאי ליצור קישורים פנימיים והיררכיה לחנות ומחוץ לחנות זה בעיקר ליצור קישורים נכנסים. כל זה כמובן על קצה המזלג, כדאי לפנות לחברה מקצועית שלעשה את זה עבורכם.

קידום ממומן של אתרי מסחר אלקטרוני

אם אתם לא רוצים לחכות ואתם רוצים תוצאות מיידיות אבל לשלם קצת יותר, יכול להיות שקידום ממומן הוא בשבילכם. הגברת מכירות באמצעות קידום ממומן זה אומר תשלום על כל הקלקה של גולשים על מודעות שמובילות לחנות, ובשביל שאכן יהיו הקלקות ובעיקר רלוונטיות אתם צריכים קמפיין שמנוהל כמו שצריך.

קידום אורגני (SEO) של אתרי מסחר אלקטרוני

הקידום האורגני ייתן את אותותיו אחרי מספר חודשים (בד"כ בין 3 ל 8 חודשים), אבל היתרון הגדול של הקידום האורגני הוא העלות הנמוכה של הטראפיק. למעשה ישנם אתרי מסחר אלקטרוני של ברנדים גדולים שחוסכים מליוני דולרים בחודש על פרסום רק בגלל שאנשים מחפשים אותם בגוגל – או את הצורך שהם עונים עליו (לא בהכרח שם המותג). 

פעילות ברשתות החברתיות

פעילות ברשתות החברתיות היא עוד אופציה של הגברת מכירות. היא כוללת יצירת אינטראקציה עם הגולשים, עדכון שלהם עם פעילות החנות והמוצרים וכמובן, קידום של מוצרים בצורה ממומנת.

הגברת מכירות באתרי מסחר דורשת עבודה רציפה. צריך כל הזמן לעדכן ולחדש את החנות, צריך להיכנס למוחו של הלקוח הפוטנציאלי, לשפר תמונות, לשפר מלל ובסופו של דבר רואים את הפירות. ההשקעה משתלמת גם אם לוקח קצת זמן לראות את הפירות.

לינק למחשבון חישוב כמות המרות צפויה של אתרי מסחר אלקטרוני

 

כתבות קשורות

Back to top button
דילוג לתוכן